Przesunięcie środków między pozycjami kosztorysu/planowanych wydatków

Wzór do pobrania

zmiana planowanych wydatków

Zgodnie z zapisami umowy, możliwe jest przesunięcie środków finansowych między pozycjami planowanych wydatków (o ile zmianie nie ulega wysokość środków przyznanych na cały okres realizacji stażu). Zgodę na takie przesunięcie - niezależnie od kwoty przenoszonych środków - wyraża Kierownik Jednostki. Należy powiadomić Centrum o zmianie w najbliższym raporcie rocznym oraz w najbliższym raporcie rocznym i końcowym.

Zmiana w zakresie rodzaju wydatku określonego w załączniku nr 1 do umowy wymaga natomiast zgody Centrum.

Aby uzyskać zgodę Centrum w powyższym zakresie należy przesłać w wersji papierowej następujące dokumenty:

  • propozycję aneksu w 2 egzemplarzach,
  • pismo z wnioskiem i szczegółowym uzasadnieniem proponowanej zmiany zawierające podpisy Stażysty i Kierownika Jednostki, ponadto pismo powinno zawierać opis wszystkich ewentualnych zmian dokonanych za zgodą Kierownika Jednostki.

Przesunięcie środków między latami

W przypadku zmiany form finansowania polegającej na przesunięciu środków między latami kalendarzowymi prosimy o kontakt z opiekunem stażu wskazanym w systemie OSF.